Ingen flitig bloggare

Ja som ni märker så bloggar jag inte alls ofta längre. Kan bero på att den är låst och jag vet att det bara går ut till begränsade läsare men ett tag till måste jag ha den låst tyvärr. Får se när jag gör den läsbar för alla..om det nu blir så.
 
Det har gått över en vecka sen jag bloggade sen sist och vad har hänt sen sist då?
 
Jag har jobbat, dottern bor ju hemma igen och det funkar bra. Hon hjälper till med hushållssysslor, lagar mat, äter upp maten och diskar. Tvättar gör hon också. Jag älskar det här.
 
I helgen var hon uppe i Stockholm för att hämta resten av sakerna och städa. Hon tog med sig en kompis upp och då gick det fortare. Lånade en kombibil av mina föräldrar och dom tankade den även full. Snälla föräldrar jag har!
 
Medan hon var uppe och slet så hade jag besök. Mitt söta lilla besök. Hon gjorde hemmagjord pizza!
 
 
Sen delade vi på 3 liter vin och det var...ja..det var gott. Jag var nykter, eller nästan medan hon sluddrade när vi skulle sova. Ja vi somnade runt 4.30 och det var ju..ja..kul.
 
Sen vaknade jag runt 9 medan hon sov till 10.30 och sen låg vi kvar till 13 ungefär då hon fick panik över att klockan var så mycket så hon hoppade ur sängen och fixade sig och stack hem. Nästan 24 timmar var hon här och det var så härligt! Det var längesen som hon var här så länge. Underbara människa! <3
 
Nu ska dottern komma igång med att jobba. Hon ringde bemanningsenheten medan hon höll på att lösa upp sina lösnaglar och hade fått jobba ikväll om hon ville men med dom där naglarna i aceton var det inte så bra. Men imorgon ska hon börja gå bredvid och sen lär hon ha jobb tills hon storknar. Dom har väntat på att hon ska komma tbx till stan och förgylla deras arbeten. Arbetsmyra som är poppis liksom! Underbart.
 
Jag jobbar på som vanligt, inget ovanligt alls. Samma rutiner och samma arbetsuppgifter. Idag var det skönt ute när vi kom ut, vi jobbade oss varma också så när jag kom hem var det knappt så jag fick av mig arbetskläderna för att det klibbade! Det var raka vägen in i duschen som gällde sen sov jag en timme.
 
Snart kommer dottern tbx från sin powerwalk, då blir det våfflor med sylt och grädde. Så gott! Det är ju våffeldagen idag för bövelen!
 
Nu får det vara bra för idag. Här kommer det en klok bild som är uttänkt av mig.
 
Ha en bra kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Ja det är skärpning, tänk på oss som inte får läsa!! fy!

2013-03-25 @ 22:14:56
URL: http://www.femme.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback