Onsdag



Imorse vaknade jag av larmet och jag flög nästan upp. Vilken skillnad på ljud! Jag gick in nyvaken till duschen och där somnade jag nästan igen. Har sovit oroligt och vaknat flera gånger. Jag åkte till jobbet och idag var båda kollegorna tillbaka. Tack och lov för idag har det gått segt. Benen ville inte lyda och tiden gick sakta.

För att jag var så seg fikade vi på mitt favvofik och satt väl därxi en halvtimme. När jag kom hem var jag helt slut och sov en timme men vaknade flera gånger för att jag fått nya grannar under som borrade och hade sig. Hade jag haft vaxpropparna kvar hade jag inte hört ett skit.

När kaffebesöket gick igår såg jag att mina grannar mitt emot..det är DOM som flyttat under mig istället Va bra, då kanske man slipper höra deras barnbarn ljuda kl 8 en söndagsmorgon.

Imorgon är det sovmorgon och på fredag får jag besök som ska sova över. Jag ska bjuda på mat och sen får hon lägga sig i ett bad efter en lång arbetsdag. Mysigt ska vi ha!

Jag tänkte ta semester på fredag eller måndag men se det går inte för då ska en av kollegorna på kurs. Suck!

Ha en förjävla underbar onsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback