Snarkningar och Darth Vader

Idag fick jag tummen ur bakhålet och ringde till vårdcentralen för att få en remiss till öra-näsa-hals så jag kan göra en sömnregistrering. Man får en datoriserad sömnregistreringmaskin med hem och dom kollar hur jag sover och hur mycket jag snarkar, om det är normalt eller åt helvete för onormalt. Jag kanske får en sån där snarkmaskin och får ha en mask likt Darth Vader. Kanske ska vara singel ett tag till då för vem vill ligga brevid nån ser ut och ha en snopp mitt i fejjan?
"Ett långfinger smekande över armen och..."
-Älskling ska vi mysa lite innan vi somnar?
Jag vänder mig om mot henne med värsta masken med snopp i fejjan och hon:
-Näe kanske inte, kom på att jag nog inte är så sugen.
Så kommer det att bli så jag förblir singel och orörd de närmaste 10 åren.

Vårdcentralen ska ringa mig strax efter kl 10. Får se vad dom har att säga.

Kommentarer
Postat av: AnniR

Halloj halloj! Efter en nedåtdag igår så började den här himla bra... En tur på motionscykeln, en tallrik kanel-äpple-havregrynsgröt och så lite bloggkoll! Några dagar sen sist jag var här så nu fick jag mig flera goda skratt! Tack, Du skriver sååå himla härligt! Najs däj tooo jo!!

2009-04-14 @ 09:47:25
URL: http://annir.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

haha den masken skulle jag vilja se. kanske riktigt sexigt

2009-04-14 @ 20:27:47
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback