Jaha antagligen inbrott inatt!

...på första våningen. Jag hörde nåt inatt runt 1-2 och katterna reagerade märkte jag..men tänkte inte mer på det än att jag trodde att mina grannar kommit hem från krogen eller nåt. Jag vet att jag hörde knackningar och kollade ut genom titthålet men såg inget sen blev det tyst. Tänkte inte mer på det, förrän idag när jag kom hem från affären och såg att på första våningen vid en lägenhet så var hela dörrlisten uppbruten..jävlar..inbrott tänkte jag! Jag har ingen aning men det känns lite obehagligt för förra året så hände samma sak i samma trappuppgång på ett annat område som jag bodde på. Fast då hade dom gjort inbrott på förmiddagen en vanlig vardag. Är jag otursförföljd och smittar av mig på mina grannar? :s.. det blir till att läsa i tidningen imorgon eller om det står på tisdag. Otäckt hur som helst!




Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

rysa Jag är superrädd för att få inbrott om man är hemma. Det vore en mardröm! Man kan nog inte förstå hur det känns förrän man råkat ut för det, att komma hem till ett länsat, rotat och upp- och nedvänt hem kan nog vara nog traumatiskt.

2009-03-15 @ 16:58:03
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Sill-Britt

Vi har faktiskt inte kommit iväg än, haha. Vi ska till familjen "vi tar det lite senare". s Nu väntar vi på att Elvis ska vakna, sedan är det dags att börja stressa iväg.

Jag är för nervös inför morgondagen, så jag får inget vettigt gjort. Har skrivit ett långt inlägg och senarelagt till ikväll- efter morgondagen tror jag jag kommer att bli lite mer kritisrad än hittils. Som det är nu får jag massor med snälla kommentarer och mejl. EN GÅNG skrev nån "du suger", men jag frågade sambon och han dementerade snabbt "nja, inte alls så ofta som jag skulle önska".

2009-03-15 @ 17:12:07
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Daniel

Gud ja, jag skulle ha PISSAT på mej av rädsla!

2009-03-15 @ 17:19:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Christian "Dunderbar"

Hejsan hej på dig!

Låter inget vidare det där...

Vad gör man?

Tja, man knackar ju inte gärna på och frågar hur de mår...man vet ju inte om det är så att det är någon som ligger där inne nerslagen och blodig...

Inte för att den personen skulle komma och öppna i så fall, men ändå....



Usch..

2009-03-15 @ 18:03:11
URL: http://www.skrattamer.com
Postat av: Maria

Tackar =) Måste säga detsamma om din blogg! Tackar för besöket =)

2009-03-15 @ 19:21:59
URL: http://bussdriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback