Sicken klant jag är!

Jag såg en annan sorts besöksräknare i en annans blogg och tänkte att jag skulle byta ut min mot den där det stod både besökare för dagen, månaden, totalt och unika. Jag registerar mig och tänkte att det är väl lika lätt att klistra in som allt annat. TRODDE JAG JA! Men tji fick jag, efter flera mail till supporten av det där stället så tröttnade jag och skulle ta bort alla koder från alla ställen.. men det är VÄLDIGT viktigt att ta bort rätt koder... vilket jag inte gjorde! Hej o hå, jag uppdaterade min sida och min sida hade vit baksida, inga sidokolumnar, inläggen från vänster skärmkant till höger! Panik..men blev lugnare när jag visste att jag hade sparat kodmallen i ett dokument, letar fram det och klistrar över alltihop, men ååååh den hade jag ju inte uppdaterat på 3 dagar! Så mycket av det jag hade 4 minuter innan var nu borta, synd att man inte kan ångra i det här. Så jag började leta i koderna efter och först sätta in mitt nya kort igen. Letade och letade och letade men hittade det inte. När man håller på och glor på koder för länge så blir man blind, en enda gröt alltihop och kände att jag bara ville radera allt och gå och lägga mig! Så kom jag på att jag nog skulle göra en systemåterställning istället. Sagt och gjort det gjorde jag. Trodde allt skulle återgå till det normala men icke! Då gäller det ju inte dokument och sånt här. Så det var likadant som innan så jag fick snällt leta igen i koderna och började då hitta saker och ting och fick in mitt kort. Många av länkarna hade ju försvunnit så jag fick leta upp vartenda mail och koder för att sätta in dom igen. Nu har jag fått in en del och jag orkar inte ta in mer nu. Skulle nästan kunna tro att det är IDAG det är fredagen den 13e för mig. Min datalärare i html skulle ta mig i nackhåret och kasta in mig i väggen om han visste att allt han lärde mig för 10 år sen är som bortblåst. Förresten så har min dotter honom nu och han mindes mig mycket väl. Min dotter tycker inte om Excel och då hade han sagt..att det gjorde inte din mamma heller! En del lärare lär aldrig glömma mig med andra ord ;)

Rösta på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback