Snöyra och sammanträffande

Idag yr snön igen, så jävla trist väder! Har pratat med min dotter i telefon. Hon köpte sig ett par solglasögon, turkosa som hon hade tänkt att ha idag (det var sol igår när hon köpte dom). Vad fint sa jag, du kan ju ha dom för att inte få snöflingor i ögera iallafall. Sen pratade vi vidare om allt och inget. Hennes kattunge vill inte äta nåt än sen operationen i onsdags men hon ringde veterinären och han sa att hon kunde ge henne lite mjölk. Hon tog gräddfil och det åt hon, annars har hon inte ätit nånting, bara druckit lite vatten. Jag berättade ju om flaggstången i föregående inlägg, jag talade om det för min dotter och nu vet jag varför han tittade så på hennes kort på väggen hos mig. Han var hos henne i tisdags kväll! Hon är lite mer lättlurad än vad jag är så han fick henne att förnya sitt bredband men högre hastighet och billigare. Bara det att det var bara billigare i ett halvår sen gick det upp en hundring! Och hastigheten var inte så mycket bättre än innan så hon ska skicka in en ångerlapp. Sammanträffande verkligen att just han var där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback