260 papper, 111 kuvert och marknad

När jag kom tillbaka efter lunch så hade jag något kul framför mig visade det sig. Jag skulle sortera fakturor och fakturakopior i varsin hög, det var sammanlagt 260 stycken. Sen skulle dessa fakturor in i kuvert och en del kunder hade flera fakturor som sen skulle in i samma kuvert och klistras igen. Det tog en stund vill jag lova särskilt som jag råkade blanda ihop lite av kopiorna i kundnummertjofräset! Men ingen fara på taket. Tack och lov att dessa kuvert hade klister på sig så jag slapp att få en domnad tunga efter alla dom! Upp till andra våningen för att frankera skiten också. Japp jag har vart effektiv idag, där tar det inte slut. Jag skrev ju upp en hel del produkters artikelnummer mm. om det bara hade funnits artikelnummer på alla så hade det vart skitbra! Nehe då var det nåt internt som bara dom visste, hur ska jag som ny veta det? Nej precis, dom fick jag hoppa över. In i datorn och skriva in alla artikelnummer mm och sen skriva ut det på papper. Imorrn ska jag klippa isär dom och sätta på sina respektive platser på lagerhyllorna. Ser verkligen fram emot morgondagen, eller inte.

Idag har det då vart marknad här, det blåste halv storm så dom flesta "knallar" stod och höll i sina plastskynken till tak. Jag åkte ner bara för att köpa plastpåsar, dom hittade jag med en gång men sen har ju jag gått upp rejält i vikt så alla t-shirtar jag har är så slimmade på mig så man skulle kunna tro att min dotter ska få ett syskon men så är inte fallet. Jag fick tag på en billig t-shirt, den var dyrare men eftersom dom skulle plocka ihop strax efter så fick jag den 30kr billigare. Han såg nog att jag var i stort behov av en större tshirt.

Kort på den nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback