Godmorgon

Så var det lördag då. Båda mina håriga vänner har sovit hos mig inatt fast i varsin säng. Det var så gött att vara uppe lite längre inatt efter en hel veckas tidiga kvällar.

Jag har ju en ikealampa med pappersskärm. Den tycker Iza är väldigt kul att klättra in i, hon har redan tagit sönder min dotters som är likadan. Jag kom på att jag kunde spruta vatten på henne varje gång hon var på den, hon älskar vatten men den strålen var nog inte så skön att få mellan ögonen och sen ställde jag sprayflaskan nedanför lampan som fågelskrämma. Det gjorde ju susen, tills idag då hon märkte att den inte sprutade vatten när hon var i närheten så hon var på lampan igen suck. Men jag tog flaskan och jagade henne med vattenstrålen. Får se hur länge det varar. Don´t mess with me liksom!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: Haha okej, den bloggen ska jag kolla in lite extra då =)





Vem är iza? :P

2009-05-09 @ 11:29:25
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

gullig kisse :)



inte funderat på att ändra i headern nu när du inte är arbetslös längre??



god morgon, förresten

2009-05-10 @ 08:02:20
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser du mogis.se eller stinalee.se blogg?

2009-05-10 @ 14:32:22
Postat av: Sune...the girl

Svar till vem det nu är: Nepp aldrig hört talas om

2009-05-10 @ 14:36:03
Postat av: Doris/doje

Har också använt det tricket, när de skulle på julgranen ;0)

2009-06-10 @ 02:11:39
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback