Några tior kvar

Jag har fått ihop en del på GratisMat men det fattas några tior till, vill du vara en av dom som gör så att jag kan få mitt presentkort på mat? Gå isåfall till min meny på vänster sida och tryck på knappen GRATIS MAT. Registrera dig och vips så har jag fått en tia till. Enkelt, kostar inget, inga konstiga personuppgifter behövs, du har gjort mig GLAD och sist men inte minst. Du kan göra exakt samma sak som mig, tjäna ihop pengar till ett presentkort på mat. I kristider ska vi hjälpa varandra eller hur? Nästa gång kanske det är du som behöver hjälp.

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Ja nu är ni så goda och blir MEDLEMMAR! Gå med nu, det är som att bjuda Sune på en tia. Dagens goda gärning! (Karma mina vänner, karma.)

2009-05-27 @ 10:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback