Så var det söndag igen...

...hur fort går inte helgerna eller? Tyckte inte det var länge sen som jag cyklade från jobbet runt 1-tiden i fredags och njöt av att få vara ledig och nu är det helt plötsligt söndag igen. Jag går in i min fjärde vecka på min arbetsprövning nu imorgon och det har ju också gått sjukt fort!

Nu på lördag är det Cruising istan. Var meningen att tjejerna från Sthlm skulle komma ner då men nehe dom åker istället till Tyskland. Antar att det är inköp av alkoholhaltiga drycker som ska förtäras till deras bröllop i Juli så dom är förlåtna absolut.

En påminnelse. Snart eller om det redan har skett så kommer vi få se dom där fula små varelserna på backen och deras föräldrar som skränar hej vilt och försöker skrämmas. Jag pratar om FISKMÅSJÄVLARNA! Attans att jag slängde dotterns cykelhjälmar när jag flyttade, det hade vart en bra idé annars att ha på sig på väg och hem från jobbet men jag får väl låna nån störtkruka av nån tills dom där fula små grå blir vita och kan flyga själva.

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Fiskmåsar är läskiga! Vi har ju inte såna här, eller jo ett fåtal men de håller sig nog nära vatten. I Norge är de STORA som fan, man får panik när de kommer.

Jotack, min lilla Acer är ju inne för fjärde gången nu. Men jag har fäst mig vid just den ju..

2009-05-24 @ 11:00:33
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Malin´s Humorblogg

Haha, pappor ska inte veta allt :P



Crousing? Vart bor du?

2009-05-24 @ 16:52:53
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback