Sendrag

Godmorgon!

Inatt vaknade jag av att jag fick ett sjuhelvetes sendrag i vänster vad. Jag har ont än och kan knappt gå på den. Det gör skitont för er som aldrig har haft det eller ens vet vad det är. Jag fick det ofta när jag var gravid men det kan jag med all säkerthet säga att jag inte är den här gången, om jag inte har gått gravid i 4 år vill säga. Kan vara att jag sitter vid datorn ganska mycket. Det är inte skönt.

Jag vaknade också en kvart efter att alarmet sattes igång. Det är rätt mysigt när man vaknar av att en katt sitter 2cm ifrån dig och glor så man får hjärtslag också. Det var nog hennes sätt att väcka matte. Jag hatar att vakna och känna att jag har förlorat en kvart av min dyrbara tid på morgonen.

Dags att cykla till jobbet strax, får se vad min handläggares sambo säger idag och hur min handläggare mår!
Ha en förjävla bra dag.


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Det där vet jag vad det innebär. Gör så jäkla ont!!!

Och glo-psykningen i från katten känner jag cokså igen...

2009-05-12 @ 12:08:12
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: CT

nej hoppas du inte tog det sa, jag menade det, gillade o lasa din blogg helt enekelt, de flesta ar tomma o kopior pa andras bloggar rakt av. cappuchinos o fixa naglar, hon sa att han sa, sen sa dom..



jag har sjalv inte sa mkt intressant o saga.. ha rmest bara bloggen for o skriva till vanner o familj i sverige.



2009-05-13 @ 06:45:25
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback