Fått en köpare på min mobil..jippie!

Fick ett mail från en kvinna som gärna vill köpa min mobil. Här är mailet. Hon hade igår mailat och frågat vad priset var och jag svarade, då kom detta idag. Yes min mobil ska bli såld!

Hej Säljare,

Tack för svaret på min begäran, jag köpa denna present till
 min vackra dotter som fyller år kommer snart.
 Jag vill att gåvan ska skickas till Nigeria där hon var
 postat närvarande för en Agricultural Undersöka projekt,
jag köper denna gåva till henne som mitt löfte till henne på
hennes födelsedag. Jag är en medborgare i USA,
vilken i Amerika, men för närvarande i Grodno Minsk by i
Vitryssland för ett missionsarbete.
En vän till mig har infört denna webbplats för mig att jag kommer
 att få en billigare gåva här eftersom jag förstår språket mycket
 väl. Jag kommer att vara ansvarig (betala) för både
transportkostnader och vara kostar. Allt jag behöver nu
för mig att göra detta är snabb informationen nedan för att
aktivera mig skicka pengar via banköverföring ..

1. Kontouppgifterna + bank Namn
2. frakt till Nigeria + posten Kostnader = total

Så fort jag får det, ska jag skicka pengarna omedelbart.

Jag väntar på ert svar på detta mail.
Gud välsigne dig.

Mrs xxxxxx


Självklart är jag inte så urbota dum att jag gör som hon begär.
 Ful är jag men fan inte en idiot!

Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Du ska alltid vara värst!



Hahaha välsigna dig?! Du är ju satan själv så hur fan ska det gå till? ;P

2009-11-23 @ 16:14:11
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback