Fisan i fejjan

Vad är det som får katter att tro att man vill ha deras röv i ansiktet? Jag låg och kollade på en Wallanderfilm och kattungen hoppar upp framför mig, vänder upp hela röven mot mig och verkar förvänta sig att jag antingen ska sticka in hela fejjan i rövhålet eller åtminstone sticka in ett finger. Jag putta bort henne och förklara att jag inte ville ha hennes röv i ansiktet varav hon tittade på mig, vände sig om och släppte sig. Jag höll på att spy och hon blev nedputtad på golvet varav hon hoppar upp till stora katten och gör samma sak men Iza stoppade gladeligen in nosen i röven. Varför gör dom så? Och var fisen i ansiktet en hämnd? Funderar på att ta en kork som får agera analplugg i hålet på henne eller nåt. Nu ska jag iallafall gå in i mitt sovrum, stänga dörren och sova skitgott. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Katter vettu! Wille brukar vända sin gulliga röv mot mig också :)



Sv: HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Okej, jag ändrar.

2009-11-18 @ 09:32:31
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Nina

Man får nog fejka att någon annan beställer den åt dig. Kör i din dotters namn. s Eller, nån av katterna.

2009-11-18 @ 12:39:08
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback