Länge leve Skövdes alla affärer

Jag, Ewa och hennes karl åkte till Skövde för att gå lite i affärer. Hon skulle se ut julklappar till sina båda söner och hennes karl blir morfar i mars så han skulle kolla lite bebissaker, jag själv följde med för att komma ut. Vi var på MediaMarkt först. Där fastnade jag och Ewa för en miniPC. Ingen av oss hade pengar men titta kostar inget. Sen blev det Rusta, Elins Esplanad och Biltema. Det känns som om vi gått flera mil eftersom affärerna är så enormt stora. Sen åt vi på Max för Ewa hade aldrig ätit där. Gott var det iallafall. Det bara av till Babyproffsen efter det så dom kunde glutta på mer bebissaker och jag blev lika sjuk jag. Han köpte lite grejer och jag valde ut ett par ministrumpor som det stod ÄLSKLING på under foten. Sen höll jag på och skita på mig så det blev illfart hem.

En MiniPC från MediaMarkt en svart sängkamrat

 

 

 

Får jag sålt min mobil så vill jag ha en sån här, Nokia 6700

 

 

Vi var på Biltema, Skatehjälmen var lite liten

 

 

På Babyproffsen har dom ansiktsskydd för dom små...och för mig

 

 

Max har världens godaste hamburgare och cheesedip

 


Kommentarer
Postat av: Vigdis

Ja, jag är så tacksam att jag fick tid med henne, och att jag hade möjlighet att vara vid hennes sida till slutet.

Kram

2009-11-18 @ 00:01:44
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback