Säljes Nokia 5800!

Ja jag vet, jag har tjötat hål i huvudet på er om min mobil jag köpte för mina födelsedagspengar. Men det är touch och jag har märkt att det är inget för mig så nu ska jag sälja den och gå över till en mobil med knappsats igen istället.
Allt är med i kartongen som brukar vara med när man köper en helt ny. Den är i väldigt fint skick fortfarande. Idag eller imorgon sätter jag ut den på blocket så skynda skynda. 2200kr vill jag ha för den då jag har lyckats få den upplåst och betalat för det. Så vill du eller nån du känner kanske ha en sån här så skriv en kommentar.

En sån här är det för er som inte vet vad jag pratar om


Kommentarer
Postat av: simone

Snygg! :)

2009-11-10 @ 14:22:34
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback