Tappat lusten

Jag märker att jag nästan får leta efter saker jag kan blogga om. Inget händer i mitt liv just nu och det märks att ni läsare tappat sugen att läsa min blogg också så frågan är om jag ska lägga ner bloggandet helt eller ha ett uppehåll på ett par veckor. Jag vet att jag har några återkommande läsare som läser min blogg varje dag och ibland även flera gånger om dagen men ni klarar er utan min blogg ett tag va? Det finns ju andra att läsa så länge eller hur? För jag kan inte tänka mig att ni tänker varje morgon " Åh äntligen morgon så jag kan läsa Sunes blogg..jippie!" Eller hur? Jag ska fundera på detta dagen ut så får vi se vad jag skriver för inlägg ikväll. Ha en underbar torsdag annars! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: annika M-Gräddnos

Jooo, så precis tänkter jag iaf när jag slår upp mina blå på morgonen..

-Äntligen morgon, så jag får se vad Sune skriver om idag då!:))



Ha dé bra om du nu gör ett litet uppehåll i bloggandet. Jag klarar mig (nog) ett tag utan dina småfinurliga inlägg, men inte absolut inte fööör länge bara



Maja

2009-11-12 @ 11:09:14
URL: http://123minsida.se/lillamy
Postat av: Anette

Näe, du får inte sluta blogga, är ju alltid så säkert att det finns något nytt att läsa hos dig, läser flera bloggar där det sällan skrivs något o det e så tråkigt! Kul att läsa dina tokiga kommetarer om livet ju!

Puss

2009-11-12 @ 15:23:32
Postat av: Tanya

Samma tanke slår mig var och varannan dag. SLuta blogga eller inte? Dom snackar om att farmville e beroendeframkallande, vad i helskottans e då inte bloggeriet?!

2009-11-12 @ 16:41:09
URL: http://misssfoxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback