Immun

Jag kom på inatt att jag nog är immun mot dom klådastillande tabletterna nu för jävlar i min låda vad jag har kliat mig inatt. Samtidigt har jag drömt väldigt konstiga drömmar. Några manliga skådisar satt på varsin stol i mitt sovrum för att bevaka mig. Minns varken skådisarna eller varför dom skulle bevaka mig nu men läskigt var det. Jag var förföljd. Min fd chef på Electrolux var med också och tyckte att jag skulle söka jobb på Radiator, ringa sjukhuset och andra konstiga ställen. Jag är immun! Kan man bli det? Det hjälper liksom inte längre. Jag ska hämta ut Hydrokortison på Apoteket idag så får vi se om det blir bättre av det för detta går ju inte längre.

Jag ska få hem min dotter + mina föräldrar på kvällsmat ikväll. Min styvmor gör egna Allahelgonakransar som hon sen säljer i sin lokal hon har hyrt på området där hon bor så dom kommer efter dom har stängt igen den för dagen. Dom har ju inte träffat Nogger än men dom vet iallafall att hon finns, det hade minsann min styvmor läst på min dotters sida på Facebook. Ska bli kul. Blir inte så ofta som man bjuder hem dom bara så där utan nån som helst anledning.
Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback