Nybakta bullar

Jag var hemma hos Josefine och hennes föräldrar för hennes pappa ställde sig och bakade bullar igår kväll vid 21 och då var jag bara tvungen att få smaka såklart. Det var ett tag sen som jag träffade Josefine och mycket kan hända på nån månad. Sist var hon ganska tystlåten av sig nu tjatade hon i ett, munnen gick som en propeller på henne. Roligt när det kommer ord man förstår. Jag tog mig friheten att vara barnvakt mellan lörd-sönd så hennes föräldrar kan greja lite hemma för inom en månad flyttar dom och jag var med till lägenheten idag. Gigantiskt vardagsrum men gammalt och charmigt. I köket var det bajsbrun färg men det ska dom måla om. Faktiskt så har Josefine föräldrar och läs och häpna, jag fick tom ta kort på dom idag. Jösses, så här är beviset, Josefines föräldrar existerar faktiskt!

En del av gamla stan i min stad

 

En del av Vänern ligger här stilla och vackert

 

Hittade den här vackra kruka med innehåll i gamla stan

 

Magnus goda bullar

 

Josefine som sällan var still en sekund

 

Josefine, hennes mamma Carro och Josefines bästa kompis Bamse

 

Josefines pappa Magnus som var koncentrerad på att måla i köket på Flüggers hemsida


Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hejsan:)

Vad har du haft för dig idag då?:)

Underbart intressant och fin blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min blogg(A);)

Kram Denise

2009-10-26 @ 18:51:07
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback