Sjukhuset

Igår kom jag aldrig iväg till sjukhuset eftersom magen krånglade. Jag vågade mig inte till andra sidan stan ifall jag var tvungen att fort uppsöka en toalett. På eftermiddagen vågade jag mig däremot till Apoteket för att hämta ut dom klådastillande tabletterna. Var tvungen även om min ekonomi är väldigt tajt just nu och en vecka framåt. Man ska ta en sån på kvällen. En liten sketen tablett ska alltså få mig att inte klia mig. Man kunde bli trött och dåsig och det stämde banne mig för jag däcka 23.30 igår kväll och sov hela natten fram till att två katter flög upp och jagade varann i min säng. Det är aldrig kul att vakna så jag lovar. Jag köpte fet kräm för att smörja in min kropp med också. En sketen liten tub som var rätt dyr för den storleken men jag var desperat. Jag fick 1 kr billigare för att jag bara hade en hundring, snällt.

Idag åker jag iallafall till sjukhuset, jag ska även ta prover på labb och absolut inte glömma att ta med mig kryckorna som jag fick låna i somras. Ja det är min upptagna fredag det. Vad ska ni själva hitta på för skoj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback