1a natten

Godmorgon...eller nåt.

Jag gick och la mig 22.40, låg och läste i 20 minuter och satte på mig masken. Det tog mig 20 minuter att somna, jag vaknade, slumrade till, vaknade, sov nån timme, upp och gå på toa, somnade om, vaknade och somnade. Så där höll det på hela natten till kl 6 då det var dags att gå på toa igen.

Varje gång jag vaknade så hade jag munnen stängd. Masken jag har är till för folk som andas genom munnen när dom sover, nu vete sjutton om jag verkligen gör det.

Jag har drömt iallafall, om folk som jag inte tänker på längre. Varför måste dom då komma i drömmen? Stay away säger jag bara.

Ute pissar det ner, det regnade ju hela dan igår så varför inte fortsätta med det liksom.



Kommentarer
Postat av: Karin

He, he...

Kan inte vara så lätt att sova med den där grejen i plytet.

Sedan är det ju fullmåne också.

Du kanske inte brukar påverkas av det, men jag är mångalen jag...

Hopplöst att sova ordentligt några nätter runt fullmånen.

2010-04-29 @ 06:49:34
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Linda

Låter inget skoj. Men det kommer nog ge sig antar jag.

Andas genom munnen. Gör folk det? Jag menar jag får panik när jag är snörförkyld och inte kan andas genom näsan. Munnen är nödfall känner jag. Fast å andra sidan är jag knasig så vad vet jag.



Kommer nog bli bra detta skall du se :)

2010-04-29 @ 08:11:07
URL: http://blogg.mustica.se
Postat av: Frogprincess

Alltid jobbigt när det är nytt.

Svar: När jag jobbar kväll så sitter jag uppe någon timma vid datorn innan jag kan gå och lägga mig. men det blev nog sent i natt, i säng vid halv två tror jag...

Hade jag varit inne på din blogg många gånger? Två inlägg tror jag att jag såg... det är om jag har "backat tillbaka" över dem då när jag gått tillbaka, men det finns ju smidigare sätt att komma till en sida man redan har varit på...

Ha en bra dag :-)

2010-04-29 @ 10:53:20
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Frogprincess

Svar: Nu börjar det låta skumt... för vid den tiden kan jag svära på att jag låg och sov och vad jag vet så går jag inte i sömnen... och vi stänger alltid av internet/dator/modem på nätterna. Jag får väl dra ut kabeln ur väggen i natt då...

2010-04-29 @ 12:07:02
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Hillevi

Det tar säkert ett par dagar att komma in i det, men så är det ju med allt nytt..

Sv.Jorå, det tror jag säkert att han gör... ;-)

2010-04-29 @ 12:09:21
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback