4 timmar

Jag somnade till slut iallafall men för att verkligen kunna sova bort klådan hade jag ingen mask. Jag kände att det skulle bli för mycket med att inte kunna sova  ordentligt och klåda på det.

Nu är jag vaken igen, efter 4 timmars sömn med flera avbrott. Det kliar men inte lika mycket men salvan kan dom stoppa upp i häcken.

För 10 år sen dog min mormor, hjärtat orkade inte med. Hon hade haft ständig klåda i 2 veckor och såg ut som en fjällande fisk hela hon. Hon hade fått för många mediciner som gav allergiska reaktioner. Jag och min dotter bodde med dom i syrrans sommarstuga medan syrran med familj var på semester. Mina morföräldrar var gamla och behövde tillsyn så inget hände dom. 3 veckor senare var min mormor död. Jag tänker inte stressa kroppen mer än den är redan är därför kommer jag nu avstå från krämen bara för det.

Jag ser fram emot ljusbehandlingen på tisdag istället och att ligga i Kalibad.


God morgon på er.


Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen..2 inlägg sen sist =)



Bläsch för din jäkla klåda...och det hemliga som krämen innehåller. :(

2010-04-30 @ 12:13:35
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Hej. Har jag varit uppe och läst din blogg i natt också????

2010-04-30 @ 12:48:00
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback