Barmark överallt


Jag fick ta mina föräldrars ena bil till att åka till sjukhuset i grannkommunen själv. På vägen hem fick jag idén att filma när jag körde så alla fick se hur bart det är här nere. Det finns ju läsare som bor i lapphelvetet som har snö kvar (kväver ett hysteriskt skratt).

Jag tittar inte på mobilen hela tiden när jag filmar om ni tror det och jag säger inget så ni behöver inte ha ljudet på heller.

Ikväll lägger jag upp film eller kort då jag har utrustningen på mig. Det blev ingen Darth Vader den här gången utan det mesta sitter på överkroppen med olika grejer. Ni får se ikväll.





 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emmelist

jävligt stort tack för den där videon. ska nog lägga upp en där du får se massa snö... vet att du längtar efter den :D

2010-04-09 @ 11:45:49
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback