Farmville

Läser nu en artikel på E24 på Aftonbladet att folk har tjänat storkovan på Farmville. Man kan rösta.



Här skulle jag vilja ha ett alternativ till.

"Ja jag spelar men eftersom det bara krånglar så känner jag att jag bara vill spy på helvetet!"

För krånglar gör det...HELA TIDEN!

Om man nu får in massa pengar på detta så borde man väl för sjutton också se till att det funkar som det ska?

Man är ju lite av en idiot som faktiskt sysslar med detta frustrerande spelet. Men innan jag kastar ut datorn genom fönstret så hoppas jag att jag haft vett att ta bort Farmville först.






Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tycker hela jäkla FB krånglar heeela tiden!

2010-04-18 @ 08:16:06
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback