Mia är mer koko än jag

Mia har haft sin bil inne på verkstad några veckor och först nu har hon haft råd att hämta ut den. Vi kom in på det i samtalet mellan oss förut:

Mia: -Nu går bilen som den ska igen.

Jag: -Fan va bra, har du satt på sommardäcken än då?

Mia: -Det hoppas jag att dom gjorde på verkstaden (tveksamt)

Jag: -Ja sa du till om det när du lämnade in den så gjorde dom nog det ska du se.

Mia: -Sa till? Näe det gjorde jag ju inte, trodde inte det behövdes.

Jag: -Eh och varför tror du inte det? Tror du att dom skulle sätta in värsta stereon bara för att dom tror att du behöver det?? (Skrattar hysteriskt)

Mia: -Jag trodde dom gjorde allt som hade med sommaren att göra när man lämnade in den. Va fan det var första gången som jag lämnade in den. Inget undra på att det var så "billigt" då.

Jag: -Mia vet du vad? Ibland får du mig att framstå som rena rama Einstein. Tack gumman, försvinn ALDRIG från mitt liv är du gullig.

Vi skrattade gott och sen skulle hon gå ut med grannens hund, tror nog hon gick för att titta vad det var för däck hon har på bilen.

Det är min Mia det. <3 <3 <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Jomen viiiisst, de sätter säkert in en luftfräschare med doften "sommarblomster" och gör bilen extra sommarfin, hahahaha! Hon verkar superrolig, den där Mia.

2010-04-27 @ 08:02:09
Postat av: Nina

Haha, japp, isskrapa och glykol (heter det va?).

2010-04-27 @ 08:36:11
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Frogprincess

man kan ju inte tänka på allt... :-)

Svar: Vi har fått många frågor om vi vill ta nya katter nu... Så tyvärr tar vi inte din kompis kissar. Men jag håller alla tummar i värden för att någon annan kan ta dem.

2010-04-27 @ 11:08:45
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Mia

Wtf! Skriver du inlägg om alla våra samtal eller? Skrattar Jag bjuder på att jag är så koko i bland ;o) Puss.

2010-04-27 @ 17:00:51
Postat av: Hillevi

Naaw! Gulle-Mi, kan trösta dig med att jag säkert hade gjort så...

2010-04-27 @ 17:44:40
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback