Mia och snarkmask

Pratade i telefon med bästaste Mia förut och kom in på det här med snarkmasken jag ska prova ut nästa vecka.

Mia: -Så nästa gång vi träffas kanske du har den där på dig när vi ska sova då eller?

Jag: -Ja kanske det.

Mia funderar lite och fortsätter sen:

-Men tänk om jag råkar drämma till den där masken i sömnen på dig, du vet ju hur jag kan fara och flänga i sängen.

Jag: -Ja men då tänder jag bara lampan så skrämmer jag skiten ur dig genom att du bara tittar på mig. Det kanske får dig att sluta med det?

Mia: -Säg inte det, jag kanske blir kär i dig igen.

Jag utan att tänka mig för: -Näe gud bevare mig väl, vill inte ha fler bekymmer känslomässigt, jag har blivit av med en och vill inte ha tillbaks det.

Mia: -Mäh va taskig du är!

Jag: -Oops flåt?


Sen gjorde jag massa pussljud och sa sen "I love you". Dottern hade en gång för några år sen en figur som man tryckte på magen och då gjorde den just pussljud och sa "I love you". Jag försökte bara vara gullig men hon var stenhård. Jag kanske har skrämt bort henne utan mask nu?



Visst ser det sexigt ut?

 

 




Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahaha Du är så jävla sjuk! Men världens underbaraste Sune ;o) Puss I love you to honey!

2010-04-22 @ 00:41:27
Postat av: Anette

Hur f....n ska du kunna sova med ett sådant monster i fejjan?? Jag skulle ligga vaken hela nätterna :)

Puss

2010-04-22 @ 10:34:12
Postat av: Sune...the girl

Sv till Mia: Haha skyll dig själv :p Puss



2010-04-22 @ 10:35:30
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette: Haha ja det undrar jag också men folk somnar iallafall efter vad jag har hört men jag kan inte ligga på rygg och sova pga ryggen så vi får väl se. Puss

2010-04-22 @ 10:36:16
Postat av: Hillevi

Du ser pekar uppåt, hon kan väl inte vara utan dig heller, hur skulle hon!? Har hört av dem som har att det inte är svårt att lära sig sova med den, för man sover så gott att man aldrig vill vara utan den.

Ps. Jag skrev faktiskt bröst oxå... ;-)

2010-04-22 @ 12:10:49
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Den är praktisk när strömmen går och man bor på landet. Då får sambon ingen luft och låter som "Darth Vader" :-)

Vi vaknar garanterat.

2010-04-23 @ 17:28:44
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback