Så god att du kanske skulle ta 2?

Jag var på ICA förut, naturligtvis hade alla jävlar slutat jobbet och fått pengar idag. Det var knökat med folk, överallt!

Jag gick förbi ett litet bord där en dam stod i löjlig vit mössa och ett förkläde och delade upp chokladbitar på en sketen papperstallrik. Två olika. Jag som älskar choklad tog en bit från varje tallrik. Den ena var skitgod, jag använder nu ett uttryck som min pappa alltid sa som var lätta att tugga i munnen "Det smälter som skit i mun". Det där har jag fortsatt säga i alla år men så var det verkligen, det smalt som skit i mun. Den var inte så farligt dyr heller så jag unnade den, när jag var på väg bort hör jag lite högre bakom mig "Den är ju så god att du kanske skulle ta två?!" Jag svarar: "Haha ja kanske det" och fortsätter att gå. Ville inte känna mig åpen men jag hade inga pengar till två heller så.

Det smälter som skit i mun!

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske är nåt att testa det där då, vid nåt tillfälle. :)

2010-04-23 @ 19:08:14
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Emmelist

men hallå!!! klart att bajs är brunt :) och munnen skulle ju föreställa fisringen :D



haha.



min humor är den bästa. kanske därför jag alltid skrattar själv.

2010-04-23 @ 22:06:07
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

jahaaaa... då har jag nog fel på bajset. ska kolla nästa gång jag går på toa! eller näe! jag kan göra en videoblogg så får du se den exakta färgen och konsistensen :D det låter väl som en bra idé!

2010-04-23 @ 22:11:46
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja men nog skitsnackat nu! :)



nu ska du faaaaaan berätta hur i helvete du fått över 500000 på bejeweled!!!!???? det är mitt beroende! jag måste vara bäst!

2010-04-23 @ 22:18:20
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

så ditt tips är alltså att jag raderar dig från FB!? :D

2010-04-23 @ 22:25:50
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha... klart att jag inte gör det :D gogumman!



aha, nollställs det då igen?

2010-04-23 @ 22:28:15
Postat av: Emmelist

haha jo jag har märkt att det nollställs ibland...men bara inte när :P

2010-04-23 @ 22:41:49
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

haha ja snälla håll dig till senare på kvällen så jag får ligga över dig för en stund!!!!



...det där lät lite fel va? :P

2010-04-24 @ 00:24:07
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Alltså, har du funderat på Tradera nu när du skall flytta? Folk vill ha de mest häpnadsväckande saker och betalar goda pengar för sånt som man själv tycker är bara sk-t.

Värt att kolla in!

/Också fattig, Mimmi

2010-04-24 @ 00:49:37
Postat av: Sune...the girl

Sv till Mimmi: Tyvärr så har jag inte en enda pinal som jag kan sälja, har haft dåligt med pengar i flera år så jag har gjort mig av med sånt som gått att sälja tyvärr men tack för omtanken :)

2010-04-24 @ 07:07:13
Postat av: Nina

"Åpen"? Det måste vara någonting dialektalt? Så spännande med ett nytt ord, vad betyder det? Snål?

2010-04-24 @ 07:42:09
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Karin

Det låter inte så mumsigt när du säger det på det viset, men nog blev jag lite sugen ändå...

Bilden Ser nämligen väldigt god ut, eller hur man nu ska uttrycka det... :D

Vill du få råd att köpa två nästa gång, så kan jag tipsa om Blogvertiser. ( blogvertiser.se )

Genom att skriva blogginlägg om olika saker, så får man betalt.

Rik blir man då verkligen inte, men nog blir det till en extra chokladkaka då och då i alla fall.

Jag skrev om hotell i Stockholm idag, och det fick jag 250:- för. ( Sedan drar de förstås arbetsgivaravgift och skatt på skiten, men mer än hälften blir ju kvar att köpa choklad för i alla fall. ;) )

Något att testa kanske ?

Det bästa är att man inte ens måste skriva att man tycker att något är bra ifall man inte tyckeer det. - De vill ha en ärlig åsikt, fast jag inbillar mig förstås att man får bättre betyg, ifall man skriver något som gynnar deras produkt...

2010-04-24 @ 18:46:46
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: mimmi

Ja men rota lite, och be folk om sånt de absolut inte vill ha! Jag fick t ex en FEMTIOLAPP för en gammal virkad grytlapp, och tvåhundra för en ful askkopp. Ge dig inte,det finns skattefria pengar att tjäna och dessutom blir mina vänner väldigt glada att slippa slänga sånt som är bra och helt och felfritt, men för fult för att de skall vilja behålla det. Det bär liksom emot att bära fullt funktionerande hela saker till soprummet!

/Mimmi

2010-04-24 @ 23:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback