8 svåra år

I vanliga fall ser jag ut som 7 svåra år men idag ser jag nog ut som 8. Naturligtvis tog kattmaten slut likaså snus och kattsand och jag har feber och är orkeslös. Jag hade inget annat val än att gå iväg till ICA. Folk slängde sig handlöst åt sidorna när dom såg mig, jag hostade dom i nyllet och hånlog, väste "krya på dig" och gick sakta mellan hyllorna för att lägga ner grejerna jag skulle ha i korgen. När jag kom hem var jag helt slut. Nogger jamade i 180 och sprang framför fötterna på mig så jag ett tag tänkte sparka till henne så hon satt som ett frimärke i väggen men orkade knappt lyfte benet.

Jag hittar inte min termometer men känner att jag har feber iallafall. Det får bli jag och Katarina Ewerlöf som pratar om nån olycksfågel i örat på mig hela dan.




Kommentarer
Postat av: Karin

Fy vad trist med förkylning nu !

Krya på dig !

2010-08-03 @ 17:30:15
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback