Adolf Hitler är omhändertagen

För 3 år sen fick paret Cambell en son som dom gav namnet Adolf Hitler just för att det skulle vara så unikt och att ingen i hela världen hette det innan och förhoppningsvis inte i framtiden heller. Adolfs syskon heter JoyceLynn Aryan Nation och och Honszlynn Hinler Jeannie. Alla 3 har namn som har med nazismen att göra men paret Cambell hävdar att dom inga nazister är. Vilka normalt funtade personer kallar sina barn för nåt sånt här om man inte är nazist?

Barnens situation blev känd i samband med att föräldrarna ville köpa en tårta och skriva pojkens namn och göra en svastika (hakkors) med glasyr. Något som konditorn vägrade att göra. Tacka fan för det!

Nu är alla tre barnen omhändertagna av socialen. Hoppas innerligt att föräldrarna aldrig mer får ta hem dom.






Kommentarer
Postat av: Jonna

Visst vet jag att föräldrar alltid vill ha speciella namn till sina barn. Men Adolf Hitler? Jag får rysningar bara jag tänker på namnet, och då vill jag ju inte att min lilla hjärtegull ska heta så! Idjuter det finns alltså...

2010-08-06 @ 19:03:28
URL: http://daqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback