Är jag också gravid?

Innan jag bestämde mig för att sluta äta så mycket godis hade jag gått upp mycket i vikt. Är jag gravid? Är jag den enda kvinnan i världen som går i över 5 år?

Veronica trodde också att hon hade gått upp i vikt tack vare allt godis men var i själva verket gravid. Det hade hon inte en aning om förrän hon låg på sjukhuset för magsmärtor.

Hon hade som vanligt åkt till bondgården där hon jobbade med att mjölka kor och kalvar. 3 timmar senare födde hon sin son som kommer få namnet Per Adrian Mikael.

Hon missade hela den härliga graviditeten men verkar ju även haft det förbannat lätt om hon inte misstänkte någonting.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid svårt att förstå hur man kan missa det, tycker ju att man borde känna när bebisen rör sig även om den är stillsam..?

Sv. Pinsamt nog vet jag inte vem Kevin är och nej, jag ser inte skillnad. Borde nog börja på Idol, eller nåt... Fast helst inte... :-)

2010-08-25 @ 19:04:25
Postat av: Sanne

okej ? hahah, helt sjukt egentligen.

2010-08-25 @ 21:58:39
URL: http://sannedinesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback