Bilpriser

 



Har ni hört talas om sajten Bilpriser.se? Det är Sveriges största värderingssida för bilar. Där kan du med några klick få veta dagsfärska priser på just din bil. De har även:

  • Över 6 miljoner värderingar varje år ger trovärdighet.
  • Drygt 8 000 modeller och 80 000 varianter i vår ledande modelldatabas.
  • Koppling via registreringsnumret till Transportstyrelsens vägtrafikregister.
  • Möjlighet att söka efter märke och modell.
  • Tester och provkörningar
  • Se likande bilar till salu
  • Vi tipsar dig om bästa bilförsäkringen
  • Vi hjälper dig att hitta billigaste billånet
  • Erbjudande på däck och fälg
Det jag tyckte var kul när jag besökte sidan var att man kan få reda på lite historia bakom varje bilmärke.

Visste ni förresten att Volvo V70 är Sveriges populäraste bil? Klicka på länken för att få veta varför.

Har du ett företag i bilbranschen? Då behöver du ett abbonemang för att kunna värdera bilarna men då får du också marknadens bredaste tjänsteutbud på fordonsvärderingar som dessutom är korrekta, trovärdiga och dagsfärska. Det finns en flik som heter Företag när du kommer till sidan, besök gärna den för att bli PRO-medlem.

Nu har jag gjort er en tjänst att hitta Sveriges bästa och största värderingssajt på nätet, nu är det er tur att göra mig en tjänst eller hur? Precis, så få tummen ur och besök sidan, NU! Och du, det är helt gratis för dig som är konsument!












Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollat upp om det kostar något? Min kompis värderade sin bil på en liknande sida och sen kom det hem en räkning på 199 kr........

2010-08-18 @ 12:39:20
Postat av: Sune...the girl

Sv: Jag har nu tillsatt en sak längst ner. Det är ju helt gratis. Det är viktigt :)

2010-08-18 @ 12:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback