Butlers i Stockholm

Det är ju det jag har hävdat hela tiden, att stockholmarna stressar ihjäl sig. Nu ska dom få hjälp med tvätt och förskolor i anslutning till tunnelbanestationerna.

Tänk om nån får fel påse med sig hem? Tänk om jag skulle komma hem med stringtrosor och en kjol, då vet jag att det absolut inte är min påse. Och ska man då ta med sig en påse tvätt plus ett trotsigt småbarn så blir man ju ännu mer stressad.

Detta kan komma att bli verklighet nästa sommar. Då lär man inte bara råka på stressade stockholmare utan även stressade stockholmare med händerna fulla av tvättpåsar. Grattis.


Enligt Carin Jämtin är förslaget mycket bättre än andra förslag för att spara tid, som rut-avdrag och sextimmarsdagar.

– Det här är smartare. Det är en helhetslösning.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback