Dagen efter

Jag vet inte om jag gillar att det är dagen efter. Jag vaknade kl 8 imorse, inte så värst bakis men seg.
Runt 13-tiden skulle jag glo på film vilket slutade med att jag somnade och vaknade 3 timmar senare med hela kudden full med dreggel och hela kinden likadan. Hett så det förslår.

Katterna ville ha massa uppmärksamhet, jag kastade en boll och det var vad jag orkade.

Jag och Ewa skulle gå till pizzerian, jag hoppade in i duschen och var helt klar när hon tog mig på MSN och sa att hon hade somnat och inte orkade göra sig iordning. Jag gick över själv, köpte en kebabrulle och glodde på film.

Nu sitter jag här och är spymätt så knapparna i shortsen hotar med att ploppa ur hålen.

Jag har ingen ångest över gårdagen. Inte ens över att jag gick med på att pussa en kille, det var en kompis så det var inte så farligt va? Jag betraktas inte som bisexuell nu va? Bra!

Men from imorgon går alla onyttigheter bort så nu vill jag inte läsa om hur mycket godis ni smäller i er, hur mycket god mat ni äter okej?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback