Dålig fantasi

Det ekar i mitt kylskåp, det ekar i min frys men mat måste jag ju ha. Igår åt jag ju soppa, vet ni vad det blir idag? Just det, soppa! Det blir samma som igår fast idag tillkommer det lök, majs och tacokrydda som mitt ex tipsade om att ha i. Imorgon blir det nog...soppa. Jag kommer inte kunna äta med kniv och gaffel snart, Sune 2 år sitter som ett levande frågetecken och undrar hur dom där jävla besticken ska användas. Kanske även ska ha hakklapp? Kan någon virka mig en?

Jag kastade en bit morot till Nogger förut, hon tittade på den, tittade på mig, fnös och gick. Wtf?! Bara för att hon är van vid falukorv, kyckling, köttbitar och annat skit så duger inte det nyttiga. Kräsna kattkräk.

Jag har förresten fått en bättre begagnad mus idag. Jag var iväg till min dotters kompis för han hade en liggandes. Det är varken Hello Kitty eller en sportbil men den funkar. Han hade nog tråkigt en dag för han hade målat den på undersidan. Oskar 25 år liksom. Jag fick den till och med. Wow!

Nu blir det (alla i kör) SOPPA!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Klart jag kan virka en hakklapp till dig! :-)

2010-08-19 @ 09:50:30
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback