Den enda människan i världen

En del av mina fingrar domnar bort på vänster hand ibland, jag googlade och kom till ett forum där dom flesta har eller har haft domningar, dom hade något gemensamt, nämligen gravida. Så nu har jag kommit på det. Nu vet jag varför jag gått upp så mycket i vikt. Jag är helt enkelt gravid, det stämmer ju eller hur?

Bara det att jag är nog den enda människa hittills som gått gravid i 5 år. Nu väntar jag på att Guiness rekordbok ringer mig. Yeah, ni kommer att "känna" en kändis sen, grattis till er!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Har domningar i mina fingrar titt som tätt, men det beror EJ på att jag är gravid utan det beror på en nackskada mellan 5-7 kotan ( hade diskbråck för några år sedan)..Du kanske har någon skada i nacken du med?

Annars hade det varit roligt om du fick en liten Sune att ta hand om. Eller huuur??



Kram annika

2010-08-09 @ 12:01:57
Postat av: Sune...the girl

Sv till Annika: Jag har ju också fel på min rygg och haft diskbråck så det kanske är så för min del också då. Nej tack, ingen liten Sune här inte :)Kram

2010-08-09 @ 12:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback