Det bara är SÅ min otur

Jag gick och la mig runt 1. Jag låg och vände och vred på mig, fantiserade om ditten och datten, ja inget snusk nu vänner, hold your horses!

Jag gav upp 2.30, satte på datorn igen och satt här till runt 4.30. Kl 8.55 hade jag ställt klockan på eftersom jag hade ett viktigt samtal att ringa och bara hade telefontid mellan 9-10. Jag vaknade i tid och kände mig mer död än levande. 9.01 ringde jag. "Hon sitter i telefon, går det bra att vänta kvar?" Jag hade inget val så jag stannade kvar i luren i tron om att det snart skulle bli min tur. Så fel jag hade. 7 minuter senare var mina pengar på mobilen slut och jag var tvungen att lägga på. Mina pengar kommer imorgon så jag får snällt vänta tills då. Men jag lovar, det är bara SÅ min otur.

Men som tur är har jag nu köpt batterier. Wow, jag hör bilar på gatan, jag hör folk prata, jag hör folk spotta, hosta, rapa och fisa och.....ja jag hör Noggers pladdrande igen..man kan inte få allt här i livet.





Kommentarer
Postat av: annika M_Gräddnos

Sitt inte o vänta i telekö i mobil!! Du kan ju bli sittande i timmar ju o pengar tickar iväg fort som f*n!



Om någon ber mig vänta, så säger jag att de får ringa upp senare. Min tid är lika viktig som någon annans o jag har annat att göra än vänta i telekö (säger jag iaf, fast jag kanske bara sitter o rullar tummarna)



Så gör jag...

2010-08-23 @ 11:58:02
URL: http://lillamymajan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback