Edelweiss


När jag var liten så kunde jag sjunga mycket bättre än jag kan nu. Vissa personer tycker inte att jag kan sjunga alls nu men dom sjunger ju själva falskt så dom hör ju inte hur vackert jag sjunger *blink blink*.

Min syster är en baddare på att spela piano och ofta när mina föräldrar skulle ha främmat eller nån fest så tyckte pappas fru att vi skulle sjunga för dom. Vi sjöng den svenska versionen och tvåstämmigt. Alla tyckte att det var SÅ vackert medan både jag och syrran helst av allt ville spy både på dom och sången.
Men ärligt talat vet jag inte om dom applåderade glatt för att det var slut eller inte. Vuxna kan ljuga väldigt bra dom också.

Undrar om jag skulle föreslå att vi återigen skulle ta det där på nåt födelsedagskalas. Jag ger mig den på att alla antingen har hörselskador efteråt eller avbryter efter några sekunder. Ska fundera på det.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback