Flatfilmer? Ja tack

I Usa har dom kommit långt med filmer som innehåller både romantik och sex mellan flator och bögar, när ska flator i Sverige komma på bio? Det måste väl ändå vara fler som vill se två tjejer än två killar ha det? Med tanke på att dom flesta killar faktiskt tänder på att se två tjejer ha sex med varann. Då menar jag rent och skärt sex mellan riktiga flator och inte bisexulla för i dom flesta filmer det visas lite flatsex finns det också sex med en av tjejerna som har sex med en man.

Men det har väl att göra med att vi inte har så många svenska filmmakare som är flator.

Nu menar jag inte porr, folk tycks tro att det bara är sex som gäller för oss homosexuella, så är det inte, en romantisk film med flator i helt enkelt.

Författaren och flatan Mian Lodalen sålde rättigheterna till sin debutroman ”Smulklubbens skamlösa systrar” redan för fem år sedan. Men än har det inte blivit någon film tyvärr men hon har också skrivit en annan bok, "Tiger”, en kärlekshistoria mellan två unga tjejer på 70-talet. Den kommer i september. Och Mian säger att hon fått reaktionker på denna redan och dom hoppas på att den blir film. Så fram med fler flatfilmer tack!





Kommentarer
Postat av: Karin

Enda man kan komma på är väl den där.... ( Men det kan ju inte kallas flatafilm riktigt... )

Hmm... Vad heter den då ??? :D

Aaaaah.... Men Guud !!!

Flen, Säffle, vad är det då ? - Med småtjejerna...

Jag blir tokig på denna afasi ! :D

Du vet nog vilken jag menar i alla fall...

2010-08-18 @ 22:00:23
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: annika M_Gräddnos

Du vet la vart Mian kommer ifrån va?



Det var bara det jag ville. Hej Då!

2010-08-19 @ 17:10:29
URL: http://lillamymajan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback