Hemma från Borås

Runt 19.30 var jag hemma från begravningen i Borås. Det var en fin begravning och ett fint avslut för min faster.
Efteråt var det fika i hennes lägenhet för familjen och släktingarna. Regnet stod som spön i backen men folk säger att det tydligen regnar ofta där så det var väl inte så konstigt då.

När jag kom hem bytte jag bara om och gick till Ewa där även Pernilla och Annika väntade. 3 öl slank ner, jag som egentligen inte dricker öl men skit samma det var gott just idag.

När 4 tjejer pratar om tider från förr (vi umgicks innan nån av oss fick barn) blir det mycket flams och trams så och idag men det var kul. Dom gick vidare och jag gick hem för att försöka komma i säng något tidigare än 4.30 som jag somnade imorse. Får se hur det går.

Hoppas att ni inte saknat mig för mycket.


Kommentarer
Postat av: Doris

Beklagar sorgen ...

Kram, Doris

2010-08-12 @ 06:24:26
URL: http://blogg.passagen.se/doje

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback