How YOU doin

Jag öppnade balkongdörren, vinden fläktade i mitt böljande långa hår, klädd i en rödrosarandig topp med mina slimmade shorts ställde jag med ena benet mot dörrposten, började smörja in min grisrosa kropp med hudlotion för känslig hud, fick gillande blickar från gatan, dom log, jag blinkade och log tillbaka. Tog fram en isbit från ingenstans och började sakta dra med den på mina fnasiga läppar. En seriekrock blev till, jag log och blinkade igen. En hel folksamling ställde sig nedanför på gatan, fler och fler tog upp sina kameror, fotade och ropade att jag skulle visa tuttarna. Jag tog en isbit till, drog den över mina bröstv... längre hann jag inte i min dagdröm innan Nogger nafsade mig i stortån. Jag skrek till och Nogger sprang iväg.

Nån som vill ha ett kattskrälle som förstör för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback