Idag är en dag i tystnad

I september förra året gick min styvbrors farmor bort, hon hade mängder med batterier till sin hörapparat. Helt oanvända. Det visade sig att det var exakt såna jag använder också. Jag fick dom och blev skitglad. Inatt tog det sista batteriet slut. Idag är det söndag, jag är utan pengar och visserligen så är inte apoteket öppet på söndagar i den här skithålan men ändå. Jag har haft nästan 1 år på mig att köpa men eftersom jag har haft så många så har jag inte tänkt på det, förrän idag. Idag blir det en dag i tystnad för utan hörapparat hör jag inte mycket.

Det är en obehaglig känsla så ringer ni på min dörr idag så ber jag om ursäkt för att jag inte hör den men det bästa kanske är att jag slipper höra Noggers eviga pladdrande om ditten och datten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback