Kokodröm

Jag sov länge idag. Somnade runt 2 och sov till 10.40. Den sista drömmen var verkligen hur wierd som helst.

Jag hade födelsedagskalas hemma hos mig. Ja som vanligt var det inte i den lägenheten jag bor i nu utan mycket större. Helt plötsligt var det inte jag som hade kalaset utan min pappas frus syster. Där var Ulf Adelsohn med sin fru som kom från Ukraina. Min pappas frus syster sa att det var hennes syster och då min kusin. Alltså, i mina drömmar är jag mer koko än vanligt. Min pappas frus syster menade att bara för att det var hennes syster så var det automatiskt min kusin. I drömmen gick det ju upp ett ljus att så var det ju. I verkliga livet är min pappas fru inte min mamma och därför lär jag inte ens vara släkt med henne alls.

Det är tur att man vaknar och inser att livet inte är lika knepigt egentligen.







Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha skum dröm :P

2010-08-30 @ 13:21:32
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback