Musen börjar på att lägga av

Jag har haft min mus i ca 4 år och nu vill den inte riktigt vara med längre trots att jag rör den mycket varje dag, kanske just därför? Den lägger sig ner och spelar död mer och mer, rycker till lite då och då men bara när den själv vill. Jag pillar lite där och jag pillar lite här men utan resultat. Har den tröttnat på mig? Vill den göra slut men vet inte riktigt hur den ska säga det? Spit it out säger jag bara. Gå inte och dra på det. Nästa vecka kommer jag nog skaffa mig en annan, en yngre, en lydig och en som gör precis som JAG vill.

Denna kanske?


 

Eller också tar jag en lite tuffare variant, nån som alla vill ha och trånar efter men som bara vill att det är jag som pillar? En sån här?

 

 

Har jag sagt att jag snart fyller 41?

 

Men imorgon ska jag åka till min dotters kompis för att låna en mus så länge, INNAN min gör slut med mig.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Vi hade två så himla bra med fram och backknappar på sidorna (så man slipper gå upp till den där pilen i vänstra hörnet vareviga gång man ska gå tillbaka). Köpte dem på ÖB, billigt. Nu är desvärre bägge avlidna sen en tid och vi letat nya, likadana men de finns inte att finna förutom i 500:- klassen.

2010-08-18 @ 11:40:03
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback