Nyttig som få

Idag är det lördag. På lördagar brukar folk äta lite godare mat och vräka i sig onyttigheter som chips & dip, massa smågodis i form av gröna grodor, salta nappar, kokosprickar med mera. Dom sitter där och myser under en urtvättad filt eller en sprillans ny pläd i glada färger.

Själv sitter jag vid datorn, med Mix megapol som har partylåtar som är mixade som är skitbra på helgerna och har ätit kokta morötter. Ja precis, ni är avis va? Tänkte väl det ja. Men kokta morötter är fan så mycket godare än råa och det är faktiskt bättre att äta kokta läste jag nyss på nätet så det så för er som tror att det är nyttigare att äta hårda.
Jag reser mig från datastolen när jag känner nån äcklig lukt från kattlådan, ja inte för att lukta utan för att ta bort skiten såklart.

Jag har dessutom kvar mitt bordsvatten som jag måste skaka liv i för att få lite mer kolsyra för att det inte ska smaka som nåt dåligt kranvatten. Den bästa lördagen på länge eller hur? Gör som jag. LJUG!



Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, nej inget hånglande. Men lite "dirty dancing", hehe.

2010-08-22 @ 11:00:02
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback