Same shit

Så har man då sett på "Fångarna på fortet". Jag bänkade mig i soffan med ett stort glas isvatten som sen blev fisljummen eftersom jag bara satt och glodde på dumburken. Men asså, det är ju samma banor, det känns lite som att man är mätt på det där programmet nu och det kändes lite som "Är det ingen som nyper mig i häcken snart så går jag hem". Men jag måste erkänna att jag skrattade som en tok när Gladiatorernas svar på Magica De Hex var nere hos ormarna.."hej hej...ooooh.. hej hej..oooh.. hej hej". Det var skitkul att se henne så skraj. Hon som var en riktig skräcködla när Gladiatorerna gick.

Äntligen har mina pengar kommit och inom 5 minuter var jag 4000 kr fattigare. Jag kan ju alltid lyxa till soppan med falukorvsbitar imorgon eller nåt och torka mig i arslet med tapeten i sovrummet eftersom jag ändå ska få omtapetserat här. Nej jag menar inte att jag ska gå in i sovrummet och gnida arslet mot tapeten, jag tar bitar såklart.

Vet ni vad förresten? Jag har gått ner 1.5 kg på 1.5 vecka. Det går sakta men säkert nedåt. *Alla i kör*. GRATTIS Sune!

Tack ska ni ha!


Kommentarer
Postat av: Doris

GRATTIS Sune !

2010-08-24 @ 05:21:14
URL: http://blogg.passagen.se/doje
Postat av: Hillevi

GRATTIS! :-D

2010-08-25 @ 19:01:47
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback