Sjukligt trött av svinvaccinet

Ni har säkert läst nåt om att jag har problem med sömnen och att jag till och med har fått en "snarkmask" för att jag är så trött jämt och ständigt.

Nu har det kommit in ett flertal fall där folk är sjukligt trötta och tog vaccinet för svininfluensa i vintras. Jag kunde ju ha varit en av dessa men jag tog aldrig vaccinet, inte en enda gång så jag är nog ganska glad över att jag inte är en av dom som blev så trötta av det. Visserligen är det bara några stycken av alla miljoner som tog sprutan men ändå.

Så tog du vaccinet i vintras och är tröttare nu än du varit förut och inte hittar någon orsak till tröttheten så gå till vårdcentralen och testa dig.





Kommentarer
Postat av: Karin

Kvicksilver...

Jag har ju läst en massa om kvicksilver sedan jag kom på att jag nog är amalgamförgiftad, och slås direkt av detta kvicksilver i vaccinet.

Man påstår ju att det är så liten mängd att ingen ska reagera, men det kan för en del vara just den lilla mängd som får bägaren att rinna över.

Det är ju inte bara effter svininfluensavaccin som såna här grejer förekommer, utan efter flera vaccinationer där det också finns kvicksilver meed som konserveringsmedel.

Jag är så otroligt glad över att jag bestämde mig för att inte ta den här sprutan, trots all skrämselpropaganda !

Jag kommer dessutom att noggrant kontrollera innehållet i eventuella framtida vaccin innan jag tar någon spruta.



2010-08-12 @ 19:43:32
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Frogprincess

Tack för tipset... Det är kanske därför jag är yr?

2010-08-12 @ 20:59:02
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: annika M_Gräddnos

Är så glad över att jag INTE tog vaccinet!



2010-08-12 @ 21:18:39
URL: http://lillamymajan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback