Ungdom under 30 år?

Jag är med i gruppen "Rfsl Skaraborg" på Facebook och blev lite paff då inlägget för dagen var: "Är du under 30? Då har vi from 1/9 ungdomscaféer 17-20, mer info kommer!" Ungdomscaféer? När man är 29? Är det ungt tycker ni? Ungdomar tycker jag är typ upp till 22. Vad tycker du gränsen till ungdom går? Klockan 17-20? Tror dom inte att man vill vara ute längre då eller? Den tiden hade ju för fan vi minidisco i mellanstadiet! Jävla tur man är 40 + och kan få gå på caféer hur länge man vill.

Jag har dejtat några under 30 men nu är det slut på det. Ja det var inte bara denna upptäckt på Rfsl som fick mig att ändra mig utan det var för kanske 1 år sen. Allt mellan 30-40 ska det vara. Kanske 41 men helst inte över. Men med min otur är det bara tjejer i 20-årsåldern och "tanter" från 45 och uppåt som stöter på mig. Däremellan då? Vart finns dom? Sitter dom hemma och hoppas på att man ska knacka på dörrn?

Jag kommer sluta som en nucka med spindelväv lite här och var, tro mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback