Varför så sketna slut?

Har just sett filmen "Poseidon" på tv, ja ni läste rätt, på TV! Där sitter man i soffan, biter på naglarna av spänning, sliter sitt hår för att dom gör så dumma saker och sen i slutet så tittar man förvånat och undrar varför det är så sketet jävla slut! Man förväntade sig kyssar, nya par, massa high fives och sen är det som en smygfis, näe det gillas verkligen inte, ingen gillaknapp jag skulle trycka på till den filmen. Jag säger ju det, det är bara skit på tv men jag såg något som skulle börja den 26 augusti så nästa gång jag glor på tv blir det just det programmet inte en enda gång innan så tjöta inte på mig om nåt annat program nu är ni söta.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jo den lägenheten kan jag få, hyran skulle ligga UNDER 4100 för att jag ska bli godkänd. Håll tummarna!



2010-08-09 @ 00:13:00
URL: http://daqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback