Dagens låt


Dagens låt får bli en låt som spelades varm hemma inte minst av min syster och hennes bästa kompis som stod i vardagsrummet och åmade sig till denna.
Jag själv satt i soffan och bara sjöng med eller också gjorde jag allt för att förstöra för dom genom att spela pajas i vanlig ordning.

Baccaras "Yes sir I can boogie" kom ut 1977 men jag tror att den kom oss tillhanda året efter då vi hade flyttat till ett stort hus där man kunde öppna källardörren utifrån med en glasspinne. Det vet jag med säkerhet för jag testade.







Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det här var ju också en riktig landsplåga. :)

Tycker dock Laura Branigan är mycket bättre !

2010-06-29 @ 17:05:55
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback