Otålig

Nu har det snart gått 4 timmar sen jag drack den där jävla lösningen. Tror ni att jag sprungit massor på toa efter det eller? Näe inte en enda jävla gång! Ska det gå så här sakta så kommer jag få vara vaken hela natten för bövelen och kl 6 ska jag ta andra påsen, tar det lika lång tid imorgon så kommer jag ju inte hinna ta bussen till Skövde för då kommer jag få ha en hel jävla ICA-kasse fastlimmad runt skinkorna. Nu är jag orolig, jag vill gå och sova, jag behöver all sömn jag kan få nu känner jag.

Eller också går jag och lägger mig och hoppas på att jag vaknar innan första laddningen kommer. Helskotta vilken tid det ska ta då. Så lång tid tog det inte när jag drack andra lavemang, men då var det ju fyra liter och inte 1.5 dl liksom.

Nåja, jag hoppas det kommer nångång för nu har jag tröttnat.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Bortsett från Ica kassen som nog blir väldigt obekväm vare sej den är tom eller...så finns ju vuxen blöjor! :) Smit in på närmsta äldreboende och sno ett par, vetja!

2011-08-14 @ 23:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback