En svensk flatfilm är gjord!

Efter att ha sett filmen "Patrik 1.5" som då är en sk "bögfilm" vill man ju naturligtvis som flata att en även en "flatfilm" ska komma ut och nu mina vänner är den snart här. Filmen "Kyss mig"  har premiär på bio på fredag, alltså den 29e juli! Göttans. Den är också till viss del självupplevd, eller ja, en av dom som skrev filmen är Josefine Tengblad. Hon lämnade sin man för att vara med en kvinna, det är det filmen handlar om. Gissa om hela flatvärlden i Sverige kommer gå på den plus killar som vill se lite kärlek mellan tjejer, eller helst vill dom väl se tjejerna nakna och hålla på och ha sig med varandra men alltså, en flatfilm behöver inte innehålla porr. Det är det många tror att homosexuella bara sysslar med. Nej då, vi äter mat, skiter, pratar, diskar och fikar ibland också, jo det är sant!

Synd att inte Jenny kommer till mig den här månaden för då hade vi säkerligen gått på den. Kanske den går i Sundsvall när jag är hos henne i slutet av augusti-september? Hoppas det!





Kommentarer
Postat av: MagisterMutter - Gravid i vecka 20 ♥

Hahahahaha! NÄHE! Äter ni verkligen mat, skiter, pratar, diskar och fikar ibland?! haha! Du är för underbar sune!

2011-07-26 @ 21:55:50
URL: http://magistermutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback